Aynı insanlarda olduğu gibi zaman zaman köpeklerimizinde sesi kısılabilir. İşte bu anda köpeklerde ses kısılmasına ne iyi gelir bilmemiz, bu sorunu ortadan kaldırmamıza yardımcı olacaktır. Köpek dostlarımız için önemli olan bu hastalığa nelerin iyi geldiğine gelin birlikte bakalım.

Köpeklerde Ses Kısılmasına Ne İyi Gelir?

Köpek dostlarımızın gün içerisinde birçok kez havladıklarını duyarız. Köpeklerde nefes almaları kadar doğal bir durum olan havlamalarının beraberinde getirdiği bazı hastalıklar ortaya çıkabilir. Köpeğinizin sesi kısılabilir ve köpeklerde ses kısılmasına ne iyi gelir bilirseniz, en kısa sürede köpeğinizin eski sesine kavuşmasını sağlayabilirsiniz.

Köpeklerde ses kısılmasının birden fazla sebebi olabilir. Grip, üşütme, bronşit gibi hastalıklar ses kısılmasına sebep olabileceğinden dolayı öncelikle bir veteriner hekime gitmeniz gerekir. Buna göre veterineriniz hastalığı teşhis edecek ve gerekli ilaç tedavisine başlayacaktır. Bu sayede köpeğiniz en kısa sürede iyileşecek ve eski neşesine kavuşacaktır.

Köpeğinizin sesinin kısılmasının sebebinin havlaması olabileceği gibi bazı ciddi hastalıkların haberciside olabilir. Küçük hastalıkların habercisi olabileceği gibi kanser gibi hayati önem taşıyan hastalıkların belirtisi de olma riski vardır. Sağlığı yerinde olan bir köpeğin durduk yere sesi kısılmayacağından dolayı önleminizi almalısınız.

Köpeğim Havlayamıyor Ne Yapmalıyım?

Köpeğiniz havlamıyorsa ve bundan endişe duyuyorsanız, bu durum köpeğinizin sesinin kısıldığı anlamına gelebilir. Köpeklerde ses kısılmasına ne iyi gelir bildiğiniz zaman gereken tedaviyi uygulayabileceksinizdir. Aynı zamanda köpeğinizin havlamamasının birçok sebebi olabilir. Karakterine bağlı olarakta havlamayı sevmeyen bir köpek olabileceğini unutmayın.

Bu durumda köpeğinizin sorununu anlayabilmek için size en yakın veteriner hekime gitmenizde fayda vardır. Veterinerbul ile size en yakın veterineri bularak köpeğinizi muayene ettirebilir ve sorunun ne olduğunu anlayabilirsiniz. Köpeklerimizin sağlığı bizim en önemli önceliklerimizden birisi olduğundan dolayı en ufak gözüken sorunları bile göz ardı etmemeniz gerekir.