Egzama hastalığı köpeklerimizde çok sık görülen hastalıklardan birisidir. Köpeklerde egzamaya ne iyi gelir sorusunun cevabını bildiğinizde köpeğiniz bu hastalığa yakalandığı zaman en kısa sürede iyileşmesini sağlayabilirsiniz. Köpeklerimizin sağlığından biz sorumlu olduğumuzdan dolayı onlarla yakından ilgilenmeliyiz.

Köpeklerde Egzamaya Ne İyi Gelir?

Can dostlarımız köpeklerimiz için çok rahatsız edici bir hastalık olan egzama hastalığı köpeklerde çok sık görülebilmektedir. Eğer siz de köpek sahibiyseniz, özellikle sokak köpeklerinde görülen köpeklerde egzamaya ne iyi gelir sorusunun cevabını mutlaka merak ediyorsunuzdur. Egzama köpeklerde genel olarak testis torbası, kuyruk, sırt ve bacaklarda gözükebilir ve ıslak ve kuru şeklinde ikiye ayrılır.

Köpeğinizde egzama olduğunu fark ettiğinizde maalesef ki evde yapabileceğiniz çözümler çok fazla değildir, bu nedenle bir veterinere gitmeniz gerekir. Veterinere gittiğiniz zaman hastalığını çözecek ve köpeğinizin egzamasına iyi gelmesi için ilaçlar ve kremler önerecektir. Düzenli bir şekilde kullandığınızda köpeğinizin egzaması tam olarak geçmese de ısırma ve kaşınma gibi tepkileri azalacaktır.

Köpeklerde egzamanın bu kadar sık görülmesinin sebebi vitamin eksikliği, hormon bozuklukları ve strestir. ,Aynı zamanda parazit ısırıkları da köpeğinizde egzama oluşmasının sebebi olabilir Doktorun verdiği ilaçları düzenli bir şekilde kullandığınız zaman köpeğiniz yavaş yavaş iyileşecek ve eski neşesine kavuşacaktır.

Egzaması Olan Köpeğe Hangi Krem Sürülür?

Köpeklerde egzama tedavisi için bazı belirli yötemler kullanılır. Köpeklerde egzamayı ne iyi gelir sorusunun cevabının kremler ve ilaçlar olduğunu söyleyebiliriz. egzama tedavisinde kortizon içeren kremler, kaşıntı azaltacak haplar, ilaçlar ve losyonlar kullanılır. Ancak bunları kullanmadan önce güvendiğiniz bir veteriner hekime gitmemiz gerekir. Veterinerin gözetimi altında köpeğinize bu ilaçları ve kremleri sürebilirsiniz. Bu kremler köpeğinize iyi gelecek ve rahatlamasını sağlayacaktır.

Egzaması olan köpeğinize veterinere götüreceğiniz zaman mutlaka güvendiğiniz bir veteriner olmasını isteyeceksinizdir. Veterinerbul ile size en veterinerleri bulabilir ve köpeğinizi Gözünüz kapalı bir şekilde onlara emanet edebilirsiniz. Veterinerler sayesinde köpeğinizin tedavi süresi başlayacak ve en kısa sürede iyileşerek eski neşesine kavuşacaktır.